F5L RES - kinek melyik
Moderátor: FBarna
Re: F5L RES - kinek melyik
egy tapasztalat Esztergomból, töltsd fel az akkut 4 start után
Egyébként idén kezdtem le igazán élvezni ezt a kategóriát, nagyon éles versenyek tudnak kialakulni, és nagyon nehéz munk a két kormány.
Részemről egy Calmot hajtok lassan ronygosra, illetve van egy Elim ami már pár fát megmászott
Hajtásban a minél erősebbre esküszöm, az Eliben Dualsky belső forgorészes motor van, a Calmban pedig az általatok kidolgozott drone-os hajtás.
Mind a két képem a nehezebb halmazban van, de eddig kb minden versenyen súlyoznom is kellett.
Barna


Egyébként idén kezdtem le igazán élvezni ezt a kategóriát, nagyon éles versenyek tudnak kialakulni, és nagyon nehéz munk a két kormány.
Részemről egy Calmot hajtok lassan ronygosra, illetve van egy Elim ami már pár fát megmászott

Hajtásban a minél erősebbre esküszöm, az Eliben Dualsky belső forgorészes motor van, a Calmban pedig az általatok kidolgozott drone-os hajtás.
Mind a két képem a nehezebb halmazban van, de eddig kb minden versenyen súlyoznom is kellett.
Barna
Re: F5L RES - kinek melyik
Nekem hazai alomból vannak a gépem.
CHABELITO : A régebbi, könnyebb, három részes szárnnyal. Jól termikel, szélesebb időben a súlyozásra kevésbé reagál. Az eredeti motort Dualsky-ra cseréltem, sokat javult tőle.
CALM: A korábbi, fa főtartós változat. Ez a nehezebb, de nem baj, mert súlyozva még jobban is repül, egyértelműen ez a szeles modell. Nem tudom megszokni összeszerelésnél a szárny szervók kényelmetlen dugdosását, így kapni fog egy automatikusan bepattintható megoldást. Ez a gép már ELRS vevővel repül és ez maximálisan bevált. A jövőben többi vitorlázó is fokozatosan átállítom.
CHABELITO 2: Restellem, de még mindig nem repül. Egy ideje félkészen várakozik, talán az év végi versenyeken már hadra fogható lesz. Terv szerint ez V vezérsíkos, de igyekszem úgy elkészíteni, hogy a CHABELITO1-es törzs is kompatibilis legyen. A várakozások szerint jobban siklik mint az elődje és talán a súlyozhatósága is javul.
CHABELITO : A régebbi, könnyebb, három részes szárnnyal. Jól termikel, szélesebb időben a súlyozásra kevésbé reagál. Az eredeti motort Dualsky-ra cseréltem, sokat javult tőle.
CALM: A korábbi, fa főtartós változat. Ez a nehezebb, de nem baj, mert súlyozva még jobban is repül, egyértelműen ez a szeles modell. Nem tudom megszokni összeszerelésnél a szárny szervók kényelmetlen dugdosását, így kapni fog egy automatikusan bepattintható megoldást. Ez a gép már ELRS vevővel repül és ez maximálisan bevált. A jövőben többi vitorlázó is fokozatosan átállítom.
CHABELITO 2: Restellem, de még mindig nem repül. Egy ideje félkészen várakozik, talán az év végi versenyeken már hadra fogható lesz. Terv szerint ez V vezérsíkos, de igyekszem úgy elkészíteni, hogy a CHABELITO1-es törzs is kompatibilis legyen. A várakozások szerint jobban siklik mint az elődje és talán a súlyozhatósága is javul.
Re: F5L RES - kinek melyik
Következő verseny F5L kategóriában 
https://www.modellsport.hu/calendar-nod ... cctabla-15
Remélem sokan tudtok majd jönni F5L-ben!

https://www.modellsport.hu/calendar-nod ... cctabla-15
Remélem sokan tudtok majd jönni F5L-ben!
Re: F5L RES - kinek melyik
Sajnos a múlt hétvégén elmaradt Rádóczi Nándi emlékversenyén az F5L kategória eső miatt. Cserébe most hétvégén, szeptember 20 szombaton Szegeden újra lesz F5L 
Gyertek versenyezni, nagyon jó kis kategória lett ez

Gyertek versenyezni, nagyon jó kis kategória lett ez
