F5L RES - kinek melyik
Moderátor: FBarna
Re: F5L RES - kinek melyik
egy tapasztalat Esztergomból, töltsd fel az akkut 4 start után
Egyébként idén kezdtem le igazán élvezni ezt a kategóriát, nagyon éles versenyek tudnak kialakulni, és nagyon nehéz munk a két kormány.
Részemről egy Calmot hajtok lassan ronygosra, illetve van egy Elim ami már pár fát megmászott
Hajtásban a minél erősebbre esküszöm, az Eliben Dualsky belső forgorészes motor van, a Calmban pedig az általatok kidolgozott drone-os hajtás.
Mind a két képem a nehezebb halmazban van, de eddig kb minden versenyen súlyoznom is kellett.
Barna


Egyébként idén kezdtem le igazán élvezni ezt a kategóriát, nagyon éles versenyek tudnak kialakulni, és nagyon nehéz munk a két kormány.
Részemről egy Calmot hajtok lassan ronygosra, illetve van egy Elim ami már pár fát megmászott

Hajtásban a minél erősebbre esküszöm, az Eliben Dualsky belső forgorészes motor van, a Calmban pedig az általatok kidolgozott drone-os hajtás.
Mind a két képem a nehezebb halmazban van, de eddig kb minden versenyen súlyoznom is kellett.
Barna
Re: F5L RES - kinek melyik
Nekem hazai alomból vannak a gépem.
CHABELITO : A régebbi, könnyebb, három részes szárnnyal. Jól termikel, szélesebb időben a súlyozásra kevésbé reagál. Az eredeti motort Dualsky-ra cseréltem, sokat javult tőle.
CALM: A korábbi, fa főtartós változat. Ez a nehezebb, de nem baj, mert súlyozva még jobban is repül, egyértelműen ez a szeles modell. Nem tudom megszokni összeszerelésnél a szárny szervók kényelmetlen dugdosását, így kapni fog egy automatikusan bepattintható megoldást. Ez a gép már ELRS vevővel repül és ez maximálisan bevált. A jövőben többi vitorlázó is fokozatosan átállítom.
CHABELITO 2: Restellem, de még mindig nem repül. Egy ideje félkészen várakozik, talán az év végi versenyeken már hadra fogható lesz. Terv szerint ez V vezérsíkos, de igyekszem úgy elkészíteni, hogy a CHABELITO1-es törzs is kompatibilis legyen. A várakozások szerint jobban siklik mint az elődje és talán a súlyozhatósága is javul.
CHABELITO : A régebbi, könnyebb, három részes szárnnyal. Jól termikel, szélesebb időben a súlyozásra kevésbé reagál. Az eredeti motort Dualsky-ra cseréltem, sokat javult tőle.
CALM: A korábbi, fa főtartós változat. Ez a nehezebb, de nem baj, mert súlyozva még jobban is repül, egyértelműen ez a szeles modell. Nem tudom megszokni összeszerelésnél a szárny szervók kényelmetlen dugdosását, így kapni fog egy automatikusan bepattintható megoldást. Ez a gép már ELRS vevővel repül és ez maximálisan bevált. A jövőben többi vitorlázó is fokozatosan átállítom.
CHABELITO 2: Restellem, de még mindig nem repül. Egy ideje félkészen várakozik, talán az év végi versenyeken már hadra fogható lesz. Terv szerint ez V vezérsíkos, de igyekszem úgy elkészíteni, hogy a CHABELITO1-es törzs is kompatibilis legyen. A várakozások szerint jobban siklik mint az elődje és talán a súlyozhatósága is javul.
Re: F5L RES - kinek melyik
Következő verseny F5L kategóriában 
https://www.modellsport.hu/calendar-nod ... cctabla-15
Remélem sokan tudtok majd jönni F5L-ben!

https://www.modellsport.hu/calendar-nod ... cctabla-15
Remélem sokan tudtok majd jönni F5L-ben!